close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

לקחת חופשה בארץ ברגע האחרון

מערכת שורשא אייר, תשעז27/04/2017

לפעמים לדחות לרגע האחרון יכול להיות יתרון גדול

תגיות:
כמה פעמים אמרו לכם שלא לדחות דברים לרגע האחרון? מאז ילדותנו אנחנו לומדים להיות מחושבים, לתכנן, לבדוק, לברר מבעוד מועד. אבל, כמאמר הפתגם האידי "האדם מתכנן והאלוהים צוחק", לחיים ולמציאות יש את הדרך המיוחדת שלהם להוכיח לנו שתוכניות, כבודן במקומן מונח, אבל הן מהוות, לכל היותר, מסגרת רופפת למדי למה שאכן עתיד לקרות. ישנן "הפתעות" לא נעימות (כמחלות או פציעות), ומצד שני, ישנן גם הפתעות נעימות ומשמחות (כמו זכייה בהגרלה או מועד מימושה של תוכנית חיסכון שבכלל שכחתם שיש לכם). חופשה בארץ ברגע האחרון הינה אחד הדברים הטובים יותר שהמציאות המשתנה יכולה להפגיש אתכם איתו.

איך מחליטים לאן נוסעים?
סביר להניח שכבר מזמן אתם זקוקים לחופשה ולהחלפת כוחות, אבל, כמו כולנו, איכשהו, תמיד משהו מנע מכם לצאת אליה. וכך, חודש אחר חודש, שנה אחר שנה, המצברים שלכם הולכים ומתרוקנים. זמן פנוי פתאומי שנוצר (למשל, כתוצאה מביטול של פרויקט, במידה ואתם עצמאיים, או חופשה ש"נכפתה" עליכם מגבוה, במידה ואתם שכירים) ולא יכולתם להיערך אליו מראש, יכול להיות מנוצל לצורך חופשה בארץ ברגע האחרון. זהו הזמן לשלוף מהבוידם של הזיכרונות את כל המקומות שרציתם לנסוע אליהם ולא היה לכם זמן עד כה, את כל המלונות שסימנתם במוחכם תחת "כשיהיה לי זמן אז..." ואת כל האטרקציות שאתם כבר שנים מבטיחים לילדים שתיקחו אותם אליהן. מכל אלה, תוך פרק זמן קצר, ניתן להרכיב את החופשה האולטימטיבית עבורכם.

חופשה בשליפה
היות ואנחנו יצורים של הרגלים (כך לפחות טוענים הפסיכולוגים ?), זמן פנוי פתאומי עלול להכניס אותנו לבלבול מערכות לא קטן. פתאום, אנחנו מגלים שאנחנו קמים בבוקר ו... מה הלאה? מה עושים עם שאר היום? חופשה כזו מאפשרת לכם לתרגל את הספונטניות שלכם ולהכיר אותה מחדש. סביר להניח, כי (בשל מגבלות ההתרעה הקצרה), כנראה שחופשה כזו לא תוכל להתבצע בחו"ל, אבל, אין זאת אומרת כי חופשה בארץ יכולה להיות מהנה לא פחות מחופשה בחו"ל. יש כל כך הרבה מקומות לתור בארץ, כל כך הרבה מלונות בוטיק איכותיים, שלאחר היום הראשון של החופשה, אופציית החופשה בחו"ל כבר לא תהיה רלוונטית יותר עבורכם בעתיד, גם בעת חופשה מתוכננת.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה